nya prylar

I går gjorde jag några kap till min xbox360! Hittade några schyssta priser och det kändes rätt att slå till nu innan jul! Ser det som julklappar till mig själv, något min pappa lärt mig! :) Det blev en extra handkontroll och ett Guitar Hero Aerosmith.


Handkontroll från Webhallen, 369:-


Guitar Hero Aerosmith från Siba, 368:-

Hoppas på att mitt Guitar Hero kommer i dag, vore skoj att prova det lite. Gitarren ser snygg ut. Just nu leker jag pirat och laddar ner Guitar Hero III eftersom det finns många bra låtar där!

I kväll ska jag på utbildning och lära mig om alkohollagen, medicinska effekter av alkohol och lite om säkerthet och samarbete med polisen. Allt detta för att få vara med och arrangera fester på KTH. Hoppas att det blir intressant med tanke på att det är ett fem timmar långt program...

Dags att fortsätta med arbetet i Industriell dynamik, hittills en skittråkig kurs på skolan. Man blir bara less, ett halvår utan någon intressant eller rolig kurs alls. Bläää :|

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kom hem till mig i jul så kör vi guitar hero world tour med trummor bas gitarr och mick :D! bäata förkröken.

2008-12-11 @ 14:31:16
Postat av: JOhan Persson

Hejsan! :) Vad gör ni här! :D Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum

2009-01-20 @ 19:41:52
URL: http://johanpersson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0