Uppsala samt modellande

I går kväll var jag och Julia till Uppsala och hälsa på John-Filip och Anna. Första tanken när jag kom in i John-Filips lägenhet var: shit vad schysst, värsta stort. Han bor i en stor etta vid Studentstaden med ett fint kök, väldig lyx!
Kvällen vigdes till att ringa lite samtal samt att käka mat tillsammans och snacka lite.

I dag har jag varit ute på en fin promenad längs vattnet här i Bergshamra, det finns väldigt fin natur här! Men nu sitter jag vid datorn och har börjat med en Photoshopkurs jag ska läsa på distans i vår, just nu gås grunderna igen vilket är väldigt lätt!
I eftermiddag ska jag till Julias skola och sitta modell, hon ska börja en maskkurs och hon ska gjuta mitt ansikte och tänder idag! Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0